Healthy . Beauty
Turunkan berat badan dengan cepat dan sihat
Friday, October 11, 2013 | 9:02 PM | 0 comments
TAHUKAH ANDA . . . ??

Turunkan berat badan dengan cepat dan sihat : Terdapat bertrillion bakteria yang wujud dalam usus kita iaitu kira-kira 1.5kg daripada berat badan kita sendiri ! Bakteria baik meningkatkan kesihatan usus kita manakala bakteria berbahaya hanya boleh menyebabkan kita jatuh sakit. Namun, bilangan bakteria baik semakin berkurang disebabkan faktor-faktor seperti pemakanan tidak seimbang ,penuaan, tekanan, pengambilan antibiotik yang berebihan dll.

Tapi, anda tak perlu risau lagi. Ada 1 produk hebat yang boleh membantu anda untuk mengatasi masalah tersebut, sekali gus menegekalkan berat badan yang ideal dan membuatkan anda sentiasa bertenaga. Produk tersebut ialah nurich lactolite.

APAKAH ITU NURICH LACTOLITE??

Ia ialah sejenis minuman kesihatan serbuk yogurt kultur hidup dan inulin. LactoLite membantu menjaga dan membersihkan usus kita dan bersifat memulihkan. Boleh diminum oleh orang yang kurus atau besar. Yang kurus tak semestinya usus bersih kan? Oleh itu, nurich lactolite dicipta khas untuk menangani masaalah perut dan usus yang semakin menular dalam masyarakat kita pada hari ini. Jadi, eloklah kita cuci usus kita. Jangan risau, ia tidak akan menyebabkan kekejangan perut atau cirit-birit.

KEUNIKAN NURICH LACTO-LITE??

1. Tahan terhadap asid perut dan garam hempedu
2. Keupayaan hidup dan mengekalkan aktiviti walaupun ketika di simpan
3. Kebolehan melekat pada sel usus dengan baik
4. Di iktirafkan oleh FDA sebagai GRAS ( Generally Recognized as Safe )


BAGAIMANA NURICH LACTO-LITE DAPAT MEMBANTU ANDA YE ??

Lactolite membantu menyingkirkan toksin dalam badan. SO WHAT? Metabolisme badan anda akan meningkat untuk mengurangkan berat badan. SO WHAT? Anda akan mendapat berat badan yang ideal tanpa masalah obesiti. SO WHAT? Menggalakkan pertumbuhan bakteria baik di dalam badan. SO WHAT? Lactolite membantu penghadaman badan. SO WHAT? Masalah sembelit dapat diatasi. 

Ha, nampak tak macamana Lactolite dapat mengatasi masalah anda?

Nurich Lactolite tu kan sejenis yogurt. Jadi apa bezanya dengan yogurt biasa??
Nurich Lacto-Lite mengaplikasikan teknologi canggih untuk melindungi bakteria berguna yang terkandung dalam produk ini, supaya bakteria berguna tersebut tidak dapat dihakis oleh asid perut dan garam hempedu sebelum memasuki saluran usus, dan seterusnya menggugat keberkesanannya. Rasa Lactolite ni pun sedap, dah nama yogurt kan.

BERKESAN KE?
InsyaAllah, dalam masa sehari je anda akan mendapat hasilnya.  Contohnya, anda minum 1 paket Lacto-lite pada waktu pagi. Pada waktu petang, segala jenis sisa yang berada dalam usus anda akan dibuang serta-merta. Yang bestnya, perut tak akan rasa sakit. Gunakan tanpa was-was kerana Nurich Lacto-lite ni mendapat pengesahan halal daripada JAKIM.

MACAMANA NAK MINUM??
Minum 1 paket sehari sebelum makan pada waktu pagi. Dengan syarat air mesti sekurang-kurangnya 8 gelas sehari. 



HARGA??
RM150 untuk 1 kotak. 1 kotak 20 paket Nurich Lacto-Lite.
Ada pertanyaan? Sila call @ mesej saya 0193381232 (kak za)


Nak jadi pengedar dan usahawan macam Kak Za? Pm cepat-cepat





بِسْمِ اللهِ الرَّحْمن الرَّحِيم , السلام عليكم Welcome to my blog. Noriza, Kuala Lumpur. A Premium Beautiful online and off line entrepreneur. I am also an entrepreneur who has been involve in the business about 9 years. Contact me today to find out any question and information. How to be healthy and beauty?? Just ask me.










 photo HUHUHUHUHU_zpsbc911cf7.gif
Kenangan di Oversea bersama
rakan-rakan seperjuangan ..




Calculate your BMI









Copy And Paste it into your blog ok?


Template by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google