Healthy . Beauty
Collagen untuk anda
Saturday, November 2, 2013 | 1:04 AM | 0 comments
Hari ni k.za nak berkogsi produk baru dari Hai-o, iaitu BB Plus Collagen.. Produk ni masih baru tapi dah laris sampai perlu re-stock dari stokis..


BB PLUS COLLAGEN : BB Plus Collagen daripada Hai-o diformulasi untuk meransang pengeluaran kolagen pada kulit bagi mengembalikan keremajaan dan kehalusan kulit secara menyeluruh. BB Plus dihasilkan daripada 5 000mg kolagen ikan terhidrolisis untuk memberikan penyerapan yg baik. Ekstrak biji anggur dan vitamin c ditambah untuk melindungi rantaian kolagen. Pengambilan BB Plus setiap hari dapat menyerlahkan keremajaan kulit dan memberikan kesihatan yang menyeluruh.

FUNGSI : BB Plus Collagen berfungsi untuk merawat kulit dan menganjalkan struktur kulit untuk lebih tegang, licin dan sihat.. Repair-Rebuild-Renew.. BB Plus ni teramatlah sesuai untuk wanita/lelaki yang berumur.. Sesiapa berusia lingkungan 30-an pun ok juga kalau nak cuba produk ni. Dengan pengambilan BB Plus Collagen, selain dapat menegang,menganjal dan melembapkan kulit dan benefits yang lain juga seperti menghasilkan kualiti rambut dan kuku yang baik, menguatkan salur darah dan melancarkan pengaliran darah di bawah lapisan kulit.. 


Mengapa memilih BB Plus? Kenapa tidak produk lain??

BB Plus diperbuat daripada kolagen ikan yang bermutu tinggi. Kolagen ikan dikelaskan sebagai Kolagen Jenis 2, yang mempunyai struktur rantaian asid amino yang seakan-akan sama seperti yang terdapat dalam kolagen manusia. Habitat semulajadi ikan menyebabkan kolagen ikan  mempunyai kandungan Prolin dan Glisin yang cukup dalam suhu badan ikan yang rendah iaitu sama seperti kolagen manusia. Prolin dan Glisin adalah dua jenis asid amino yang penting untuk penghasilan kolagen, mengekalkan kecantikan kulit dan kesihatan rawan. Kolagen ikan ditukarkan menjadi peptida dengan menggunakan teknologi terkini untuk sumber kolagen yang kaya dan kesan penyerapan yang lebih baik. 

Bila boleh nampak kesannya?? Seawal 3 hari je. InsyaAllah.. Dalam masa 3 hari tu, terdapat 7 hasil kulit yang cantik iaitu  ;1. Kulit wajah berseri dan cerah
2. Kulit lebih anjal dan tegang
3. Kulit lebih halus dan gebu
4. Kulit lebih lembab
5. Kulit lebih licin serta kurang garis halus dan kedutan
6. Kulit lebih cepat sembuh dan pulih
7. Kulit kurang kesan kerosakan akibat sinaran matahari 



WOW! Kenapa cepat sangat kesannya??
*BB Plus Collagen diperbuat daripada kolagen ikan yg bermutu tinggi. Struktur kolagen ikan menyamai kolagen manusia. Oleh itu, kesan penyerapan pada kulit kita sangat cepat. Kolagen ikan mempunyai kandungan Prolin dan Glisin. Yang mana ia amat penting untuk penghasilan kolagen, mengekalkan kecantikan kulit dan kesihatan rawan. Dalam tempoh 3 hari boleh nampak perubahan pada kulit kita. 




Ramuan utama BB Plus : Kolagen ikan terhidrolisis, ekstrak biji anggur, Vitamin C, jus bunga roselle, jus buah blackcurrant, serat epal, inulin.



Kelebihan mengambil BB Plus secara berterusan :* Bertindak sebagai anti-penuaan, seperti melicinkankan garisan dan kedutan di kulit
agar nampak tegang dan berseri
* Meningkatkan keanjalan kulit* Menguatkan dan menyihatkan kuku serta rambut* Meningkatkan kenyenyakan tidur* Melembapkan kulit yang kering* Collagen berfungsi sebagai ejen "chondroprotective" yang mana melindung
"cartilage" dan cecair "synovial" yang membantu mengurangkan masalah sakit sendi
seperti di lutut.



Mummy yang pregnant pun boleh minum BB Plus ni. Pernah dgr tak petua org2 tua kalau nak kulit baby cantik? minum air kelapa kan?? ha, skarang cuba la minum BB Plus ni pula. untung tau org yang pregnant ni. Bukan sahaja dia dapat manfaat kulit cantik, tegang, cerah, malah baby pon dapat manfaat yang sama. Collagen juga bagus untuk perkembangan tulang bayi. Semoge baby yang keluar nanti, sihat, comel, kulit cantik sampai la die besar.. nak-nak pulak, mase lepas bersalin, ibunye teruskan makan collagen semasa tempoh menyusukan baby.. Baby pon dapat khasiat collagen tu. Lagi satu BB Plus Collagen inboleh diambil ketika period juga. So, hari2 pon boleh minum, tak de masalah. Seeloknya minum selama 2 bulan berturut2 setiap hari, lepas tu boleh la minum selang sehari. 


Tapi ingat.. Jangan ingat Collagen ni untuk pompuan SAHAJA tau. Lelaki pon boleh makan BB Plus Collagen ni. Kulit lelaki kan kasar sket berbanding pompuan, so, amalkan la makan collagen ni. Isteri pon suke la belai2 kalau kulit Encik Suami lembut dan halus kan.. 



Cara pengambilan : Campurkan 1 paket BB Plus ke dalam 150ml air. Elak kan daripada menggunakan air panas! Kacau dan sedia untuk diminum. Pengambilan terbaik adalah sebelum makan atau sebelum tidur. Hanya 1 paket untuk sehari (terdapat 20 paket). Rasa BB Plus ni sangat sedap. Bukan macam susu atau soya, tapi macam ribena!! Bebas gula dan kolestrol. Dan seperkara lagi, BB Plus ni sesuai untuk orang yg menghidap penyakit diabetes. WOW! Hebatkan?? .Sekiranya di ambil sebelum melakukan senaman / aktiviti fizikal, collagen dapat memberikan kesan :1. "anabolik", iaitu meningkatkan tenaga & prestasi, menggalakkan penyerapan asid amino yang dapat mengurangkan lemak badan (membantu mengurangkan berat badan)2. Bersifat anti beku di mana membantu mencegah darah dari membeku yang dapat membantu mereka yang mempunyai masalah jantung3. Membantu merawat masalah kulit seperti menyembuh luka dan kebakaran di badan.



Harga bagi BB Plus ni ialah RM180 sekotak. Pat pat siku lipat, siapa cepat dia yang dapat lah kan? Jangan segan-segan nak call or mesej k.za ye. Cepat-cepat smentara stok MASIH ADA !





Jom terjah testimoni ..........

-encik suami-


-testimoni daripada sorang rakan-


-sambungan-



-pin pinnn.. stok dah sampaiiii-


-Nak ka taknak?-



-sape nak? habaq mai nohh-


Cepat! Mesej atau call ke 019-3381232


Nak jadi pengedar dan usahawan macam Kak Za? Pm cepat-cepat





بِسْمِ اللهِ الرَّحْمن الرَّحِيم , السلام عليكم Welcome to my blog. Noriza, Kuala Lumpur. A Premium Beautiful online and off line entrepreneur. I am also an entrepreneur who has been involve in the business about 9 years. Contact me today to find out any question and information. How to be healthy and beauty?? Just ask me.










 photo HUHUHUHUHU_zpsbc911cf7.gif
Kenangan di Oversea bersama
rakan-rakan seperjuangan ..




Calculate your BMI









Copy And Paste it into your blog ok?


Template by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google