Healthy . Beauty
Sabun pencerah kulit
Saturday, November 2, 2013 | 1:00 AM | 0 comments
Hai semua, hari ni k.za nak share 1 produk yang tengah hot kat pasaran. Produk ape? Produk Sabun Pencerah Kulit. Ade ke Sabun Pencerah Kulit ni? Ha, mai k.za nak habaq. Sebenarnya, nama famous sabun ni ialah 'sabun pencerah ketiak'. Nama lain ialah Sabun Marine Essence. Haha. Macam kelakar kan? First time k.za dengar pun dah gelak-gelak.

Tapi yang paling best, sabun ni bukan sahaja boleh pakai kat badan, kat muka pun boleh!! Hebatkan?? Dengan aromanya yang sangat-sangat wangi.. First time k.za bau sabun ni, rasa macam nak bau banyak-banyak kali sebab wangi sangat-sangat! Besar sabun ni lebih kurang mcm sabun detol tu. Cuma bentuk sabun ni unik sikit, macam bentuk daun. Kalau lah korang nak tahu, produk ni sangat-sangat banyak permintaan nya sehingga sesiapa yang lambat order, kena tunggu untuk next stock daripda stokis (HQ Syarikat Hai-O Makerting)



Okay. Kita teruskan kepada ISI KANDUGAN sabun ni. Keberkesanan Sabun Pencerah kulit ni  telah dibuktikan oleh testimoni daripada pelanggan. Apa yang terkandung dalam sabun ni? 

1-  Garam Buluh
Korang pernah dengar tak garam buluh ni?? Garam buluh ini ialah sumber yg kaya dengan mineral dan anti oksidan untuk kulit.


2) Pheno-SFE TM (Ekstrak The Pu-erh)

 Terkenal dengan antioksidan dan sifat-sifat pemulihan untuk menghapuskan radikal bebas yang berbahaya daripada merosakkan sel-sel kulit. (Anti penuaan)

* Memperbaiki dan memperbaharui sel-sel kulit dengan menjaganya agar tetap sihat dan muda untuk masa yang lebih lama.

3- Ekstrak Liquorice


* Mengurangkan perubahan warna kulit dan bintik-bintik hitam.
 *Mencerahkan pigmentasi kulit

4- Minyak Tea Tree
 * Anti-bakteria, anti-kulat.



5- Vitamin E
 Antioksidan, anti-penuaan.
 * Menyembuhkan kulit yang bermasalah dan rosak dengan berkesan.



6- Gliserin
 Tidak mengeringkan kulit. Sebaliknya, ia menarik kelembapan daripada udara ke dalam kulit
 * Merupakan pelembap kulit yang terbaik.



7- Aloe Vera
 * Kebolehan untuk menyembuhkan dan merangsang pembaharuan sel-sel kulit pada kulit yang bermasalah.


Produk ini membantu anda ke?? Nak tahu tak kenapa sabun pencerah kulit ni mempunyai permintaannya tinggi? Ini adalah kerana terbuktinya keberkesanan dalam membantu anda yang menghadapi masalah : 

1- Bahagian Ketiak, Paha atau Pelipatan yang gelap
2- Masalah kulit seperti Eczema
3- Masalah Stretch marks
4- Resdung, jerawat dll
5- Bau badan



CARA PEMAKAIAN
MANDI : Ratakan air ke seluruh badan dan basahkan sabun sehingga berbuih. Lumurkan sabun tadi ke badan anda. Gosok-gosok di celah-celah pelipatan dan bahagian kehitaman. Biarkan selama 5-10 minit.

CUCI MUKA : Kalau nak jimat, lebih baik anda memotong sabun kepada saiz yang lebih kecil. Caranya sama seperti cara gunakan sabun ketika mandi. Yang penting, biarkan selama 5-10 minit untuk mendapat kesan yang lebih baik.


Sabun Pencerah Kulit ni berhasil ke?? InsyaAllah berhasil. Tengok dulu kesan selama seminggu ye. Yang penting, gunakan dengan cara yang telah di ajarkan okay.


HARGA

1 BAR RM35.00 (Tak termasuk postage)

1 KOTAK RM105.00 (Tak termasuk postage)

Kalau nak cuba dulu, boleh ambil 1 bar. Mahal ke?? Opss. Kalau nak memiliki kulit yg sihat dan cantik,kena laa melabur sikit kan :)



TESTIMONI

Ha, dekat bawah ni merupakan testimoni yang diperolehi oleh k.za sendiri. Cuma website blog tu, blog anak k.za. Jom sama-sama kita terjah...








Berminat tak? Call k.za skarang!! Nak mesej pun boleh. 019-3381232
Kalau ada pertanyaan tapi kredit pula tak ada, cepat-cepat isi borang pertanyaan dekat Ask Me.
Terima kasih~


Nak jadi pengedar dan usahawan macam Kak Za? Pm cepat-cepat





بِسْمِ اللهِ الرَّحْمن الرَّحِيم , السلام عليكم Welcome to my blog. Noriza, Kuala Lumpur. A Premium Beautiful online and off line entrepreneur. I am also an entrepreneur who has been involve in the business about 9 years. Contact me today to find out any question and information. How to be healthy and beauty?? Just ask me.










 photo HUHUHUHUHU_zpsbc911cf7.gif
Kenangan di Oversea bersama
rakan-rakan seperjuangan ..




Calculate your BMI









Copy And Paste it into your blog ok?


Template by : Alia L.Joe's
Tutorial : Jaja
Background : Encik Google